John Prolly Adventures Apr 23, 2009

I am beside myself at the moment. Literally. I have no words. My friend Nick James was teasing me a few weeks ago about making a comic about me. I thought he was kidding. Then he showed me a sample… He’s done great work before that I’ve posted, but I’ve never seen anything like this!

Follow the rest of the story here, at Nick James’ portfolio site.

Click the image to see the full resolution file.


  • Tjeu

    Hahaha, this is funny. Kinda corny, but I like it. Especially like the fact yer dog kicks ass as well.

  • iansmash

    yes so awesome haha

  • ur a n8

    This is pretty amazing.

  • Burd

    This might very well be the funniest thing I have ever seen. Double K.O. with the Blog Spin! Effing brilliant…

  • Chris

    yeah dope. it’s got a little “gleaming the cube” vibe to it…

  • Chris Piascik

    Haha! This is fantastic.

  • oneangrytoast

    haha got the batman mids and everything. awesome.

    prolly hats? ill take one in an 8. thx.

  • ZLOG

    OH MY GOD THIS IS AMAZING! I am officially friends with a comic book hero. BLOG SPIN! hahahahhahahahhahhahahh

    im rolling! sooo good.

  • sizemore

    the fixed gear freestyle critique is soo good!

  • Mike

    Pixel is a beast!

  • erik

    what next, a feature full length?

  • m

    can’t wait to see this on bikesnob in 5.. 4.. 3.. 2..

  • Andrew Temkin

    NJ is nutz.
    Happy Birthday Yo.

  • lady

    that’s awesome!
    happy birthday john!

  • jmartinez


  • Alucard

    that was the story last night.. me and 2 other friends. were the only ones left behind when the cops arrived. =/

  • Calvin

    Awesome! I like how you grinded your chainring into nothingness.

    Dude print a full length and I’ll buy it.

    P hat, too.

  • Piotr

    haha! good action. I don’t read this before. greetz from Poland